top of page

יועצות הנקה- למה, כמה ואיך?

עודכן: 16 ביולי 2020

תינוק חדש מגיע לעולם וזו ללא ספק התרגשות עצומה. יחד עם ההתרגשות מגיעות לא מעט שאלות ועולים הרבה אתגרים. אחד מהם כרוך כמובן בנושא ההנקה. בשנים האחרונות יותר ויותר אימהות צעירות וטריות מבינות את החשיבות העצומה של הנקה, ובהתאם לכך מחליטות להזין את תינוקם בחלב אם. מול ההחלטה הזו ניצבת מציאות לא פשוטה לעתים שבה ההנקה לא תמיד מתקיימת באופן זורם וקליל, וכאן נכנסות לתמונה יועצות הנקה.

החיים בסרט

כולנו מכירים את התמונה האידילית מהסרטים שבהם נראה תינוק שזה עתה נולד יונק חלב אם בגמיעות נדיבות. במציאות, חוות אימהות רבות קושי בשלב הזה להתניע את ההנקה, מה שמוביל לעתים למעבר לתרכובות מזון לתינוק. למעשה, דווקא בשלב הראשוני עם הלידה התפקיד של יועצות הנקה הוא קריטי כיוון שזהו חלון ההזדמנויות המשמעותי להתחלת ולביסוס ההנקה. לעיתים העזרה שמקבלים בהנקה בביה"ח אינה מספקת וצריך תמיכה נוספת גם בבית




עוד לפני הלידה

ההמלצה אפוא היא כבר לפני הלידה לברר ולאתר יועצת הנקה מקצועית וזמינה במקום מגורייך. כדאי לשוחח בטלפון כדי לבדוק מה מידת החיבור- זכרי שיועצת הנקה מעורבת בתהליך חשוב ואינטימי ביותר בינך ובין תינוקך ולכן החיבור אליה חשוב מאד.

למה דווקא יועצת הנקה?

ההבדל בין יועצת הנקה ובין מי שמעוניינת לסייע בלי התואר של יועצת הנקה הוא ביכולת לזהות את הבעיות שיצוצו בהנקה ובאפשרות להציע פתרונות. יועצת טובה תוכל לסייע לאבחן לשון קשורה, לעמוד על מידת הקושי שהיא מייצרת בהנקה, ובהתאם להציע טיפול. בנוסף, במקרה של אי עלייה במשקל, יועצת טובה תבנה עבורך ועבור תינוקך יומן הנקה מסודר שישמר את ההנקה מחד ויסייע בעלייה במשקל מאידך.

הנקה היא דבר מופלא שהטבע נתן לנו האימהות, אבל גם כאן חשוב להסתייע באשת מקצוע טובה ומנוסה שתוכל ללוות אותך בתהליך החשוב הזה.

תני לנו לסייע לך למצוא את יועצת ההנקה המושלת בשבילך מותאם לפי אזור, הסדרים עם קופת חולים וכו' - מאגר יועצות - באתר צעדים נכונים

82 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page