top of page

דולות מומלצות- או איך להתכונן לבלתי צפוי

ההיריון שלך מתקדם לאיטו וביחד עם הבטן שגדלה עולים בוודאי לא מעט חששות. השאלות לקראת הלידה, במיוחד הלידה הראשונה הן רבות ולא על כולן קל לספק תשובה. איך תהיה הלידה? איך אתמודד עם הכאבים? האם אצטרך משככי כאבים? כמה תמיכה ואיזה עזרה אצטרך במהלך הלידה? כל אלה הן רק דוגמאות לשאלות שהתשובה עליהן אינה פשוטה. למעשה התכוננות ללידה היא הכנה לקראת הבלתי צפוי.

בעיקר הלידה הראשונה, ובעצם כל לידה היא חידה בפני עצמה. אף אחד לא יודע לצפות ואין מי שיודע לשער כיצד תתקדם הלידה ואילו אתגרים יצוצו במהלכה. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מודעות לחשיבות התמיכה של בני הזוג בלידה, וכחלק מכל בני זוג נוכחים בקורסי ההכנה ללידה ומתכוננים יחד עם האם לעתיד לקראת היום הגדול.




לא על בן הזוג לבדו

זה כמובן דבר מבורך, אבל לא תמיד הסיוע שבן הזוג מעניק הוא מספק. ראשית, זהו יום גדול ומרגש גם עבורו ולא בהכרח יש לו את הכוחות והחוסן הדרושים להיות שם בשבילך. שנית, לא כולם יודעים לגייס כוחות למעמד כל כך קיצוני- לידת תינוק. ההתרגשות העצומה, הראשוניות והתחושות שמגיעות במלוא עוצמתן מחייבות התגייסות טוטאלית.

מהסיבה הזו חשוב שתהיה לידך עוד מישהי שיש לה רגישות וניסיון ויכולה להעצים אותך ואת בן הזוג בתהליך. דולות מומלצות הן כאלה שיודעות להיות נוכחות עם בני הזוג ולהביא את הקשר ואת ההדדיות ביניהם בחדר הלידה למקסימום. דולה טובה תהיה שם כדי להניח יד במקום הנכון, להגיד את המילה הנכונה וללוות בכל התהליך.




איך בוחרים דולות מומלצות?

למעשה עבודתה של הדולה אינה מתחילה בחדר הלידה, אלא הרבה לפני כן. באתר שלנו תמצאו דולות מומלצות שמתחילות את הליווי משלבי ההיריון האחרונים, ומעניקות ליווי מלא שכולל הדרכה לקראת הלידה והכנה מתאימה. בבחירת דולה חשוב לקחת בחשבון המלצות אבל בעיקר לסמוך על תחושת הבטן. זכרי שמדובר במי שתלווה אתכם ברגע הכי אינטימי שלכם ולכן חשוב לבחור בדמות שתתחברו אליה ברמה האישית. בחדר הלידה הרגשות מועצמים ומשמעותיים פי כמה וכמה ולכן חשובה ההתאמה המלאה עם הדולה שלך.


צפייה ברשימת הדולות באתר שלנו - שיציגו את עצמן בוידאו עבורכן


59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page