top of page

כשמצטרף תינוק למשפחה נוצר שינוי גדול, הטיפול בו יוצר עומס גדול ואיתו מגיעה העייפות שמתלווה ללילות שלמים ללא שינה. קל וחומר כשמדובר בתאומים.

גליה פרץ

אומתה על ידי מערכת צעדים נכונים

• איזורי שירות: אזור מרכז, צפון

• ביקור בבית או בבית היולדות

• מדריכת הורים, תאומים, יעוץ שינה, ליווי התפתחותי, סדנאות, הרצאות.

• gilgula1@gmail.com

יועצת שינה - מגיל לידה

הסדרי כל הקופות חולים

היי, אני גילה פרץ ואני אימא מאושרת לתאומים מקסימים בני 21, חיילים

מומחית לתאומים

כאימא צעירה בזמנים שהתייעצות באינטרנט או אפילו קריאה מאמרים באינטרנט, לא הייתה אופציה כלל, הסתמכתי בעיקר על האינטואיציה שלי.

לשמחתי הרבה מצאתי את הדרך שלי לבד ,ובעזרתה לימדתי את הילדים שלי לישון כבר מהימים הראשונים שלהם בבית, ללא עזרה וגורמי תלות, במיטות שלהם ואפילו בחדר משלהם.

במשך השנים כיועצת שינה ומלווה הורים, אני פוגשת הורים מבולבלים, מוקפים בעצות רבות אותם הם שומעים  מהסביבה הקרובה והרחוקה וקוראים ברשת ולעתים מוצפים בעודף אינפורמציה, גם אינפורמציה סותרת ,ולכן לא מצליחים למצוא את הדרך שלהם בהורות .

כיום אני רואה בליווי הורים המחפשים  למצוא את הקול שלהם בהורות, להשקיט את הרעש הרב מסביב וללכת בדרך הייחודית להם, את יעודי.

הורים מספרים וממליצים
נורית ונועם איל-פלג

בעיסוקי אני מורה לתיאטרון, אך אני גם עובדת כמורה חונכת, המלווה מורים לתיאטרון בשנה הראשונה להוראה שלהם, אחד הדברים הראשונים שאני תמיד אומרת למתמחים שלי הוא: "הוראה זה מהשורש של המילה להראות, כלומר: להראות את הדרך, לסמן את השביל, להתוות את הכיוון.

אם תעשו זאת נכון, התלמידים ימצאו את הדרך שלהם בשיעור בעניין ובשמחה". וזה בדיוק מה שאת עשית, הראית לנו את הדרך ברגישות ובמקצועיות ושמרת עלינו שלא נסטה מהמסלול ואנחנו הלכנו בשביל בסקרנות רבה ובהנאה מהתהליך, כי ידענו שאנחנו יכולים לסמוך עלייך בכל דבר.

ולסיכום, התוצאות מדברות בעד עצמן: אנחנו למדנו המון על השינה של הילדים בפרט ועל התאומים בכלל, ואנחנו הורים יותר קשובים לשני הבנים המקסימים שלנו, והילדים הולכים לישון בשמחה וישנים לילות שלמים.

אז נשאר רק להגיד תודה גדולה מכל הלב!

תודה, תודה, תודה!

יעל וגל דובינסקי

"הגענו לגילה לאחר שחיפשנו יועצת שינה לתאומות שלנו.

דיברנו עם הרבה יועצות שינה ועשינו סקר רציני לפני שבחרנו.

ראינו שיש לגילה המון המלצות, אז החלטנו ליצור קשר.

כבר במהלך השיחה הראשונה היה ברור לנו שאנחנו רוצים לעבוד עם גילה.

היה נשמע שיש לה ניסיון עשיר ואינטליגנציה רגשית גבוהה, לא טעינו :)
התהליך שעברנו היה אחד הדברים הטובים שעשינו בחיים.

במקום לנחש מה הדרך הנכונה לעשות את הדברים, גילה הסבירה לנו בכל שלב ושלב מה צריך לעשות וליוותה אותנו יד ביד.

ראינו שיפור כבר בשבוע הראשון, ובסיום התהליך הבנות פשוט נרדמו לגמרי לבד בלי אף עזרה מאיתנו.

בכל נקודה הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך, ובכל שיחה עם גילה הרגשנו שהיא משקיעה 100% מעצמה כדי לתת לנו מענה לכל שאלה שיש לנו.

ממליצים בחום!"

מרסלה ואיציק סיידרמן

"גילה יודעת שמהרגע הראשון שבחרתי בה (חיפשתי אדם כמוה הרבה זמן) האמנתי בתהליך וסמכתי עליה, אבל אין לי מילים לתאר את שביעות רצוננו היום כאשר התהליך כבר נגמר.
כמי שרצתה "לקפוץ" מהחלום כבר מעייפות…מהתרוצצות מטורפת במשך היום וללא אפשרות לנוח בלילה ומלהיות משפחה עצבנית… היום אחרי התהליך אנחנו מצליחים ליהנות מההורות, לאחר התרוצצות מטורפת ביום, אנחנו מצליחים לנוח בלילה כדי להתחיל יום חדש והכי חשוב עם הרבה פחות עצבים…
גילה ידעה ללוות אותנו לא רק עם התאומים אלא גם בשילוב מלא של ה"אח הגדול" (בן 3 ו-1/2)וככה יצרנו שיגרה חדשה ונעימה בערבים…
כל דקה שווה, כל שקל שווה…
תודה גילה, על התהליך, על ההקשבה, על ההבנה, על הליווי!!!!!!